Bartpflege

Messer & Brettl

Gin

Handyketten

Brotzeit & Gin

Die schönste Zeit ist doch nach wie vor die Brotzeit
 

A Brettljause, oder wie der Schwab sagen würde: das Vesper (Feschpa)

Was gehört dazu: Brot, Wurscht, Landjäger, Radiserl, Brezn, Obatzda, Weißbier, Helles - je nachdem was man lieber mag! Zum Verdauen noch ein Schnapserl hinterher. Denn zur Brotzeit, da geht auch nachmittags schon einer runter. Wenns es schonmal zum saufa ogfanga hobts, dann schaugst a nochamoi bei die Münchner Kollektionen vorbei, da gibts an Gin, der schmeckt a guad. Bis zum Abend hat man dann schon so viel getrunken, dass man am nächsten Tag aufn Kater erst mal gscheid Brotzeit machen sollte. Mit oim wos so dazug’hört, versteht sich natürlich… Und weil Bayern Buam a stark und gscheit san, hamms immer a Messer dabei, man weiß ja nie, zu was man es noch braucht. Die Messer, die Brettal, den Gin, die Lederhosen, einfach ois, des findets ihr bei uns. Aber des wichtigste ist und bleibt: Die Brotzeit & der Gin!